Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Kompetence lektora měkkých dovedností působícího v soukromém sektoru
Vlasáková, Adéla ; Tureckiová, Michaela (vedoucí práce) ; Šafránková, Jana Marie (oponent)
Předložená diplomová práce se zabývá kompetenčním modelem lektora měkkých dovedností, který působí v soukromém sektoru. Zabývá se specifiky ve vzdělávání dospělých s důrazem na představení bariér při vzdělávání dospělého člověka. Pojednává dále o specifikách vzdělávání dospělých, přičemž se zaměřuje na rozdíly od vzdělávání dětí a mládeže. Práce se zaměřuje na formulaci požadavků na osobnostní předpoklady lektora, jeho kompetence a prezentuje očekávání, která se k lektorovi vztahují. Na základě představené teorie a provedeného výzkumného šetření je sestaven kompetenční model lektora měkkých dovedností. Výzkumné šetření je zaměřeno na tři skupiny účastníků vzdělávacího procesu, a to zástupců vzdělávací organizace z pozice zaměstnavatele lektora, zadavatele vzdělávací akce z pozice zákazníka lektora a zástupců lektorů samotných.
Kompetence lektora měkkých dovedností působícího v soukromém sektoru
Vlasáková, Adéla ; Tureckiová, Michaela (vedoucí práce) ; Šafránková, Jana Marie (oponent)
Předložená diplomová práce se zabývá kompetenčním modelem lektora měkkých dovedností, který působí v soukromém sektoru. Zabývá se specifiky ve vzdělávání dospělých s důrazem na představení bariér při vzdělávání dospělého člověka. Pojednává dále o specifikách vzdělávání dospělých, přičemž se zaměřuje na rozdíly od vzdělávání dětí a mládeže. Práce se zaměřuje na formulaci požadavků na osobnostní předpoklady lektora, jeho kompetence a prezentuje očekávání, která se k lektorovi vztahují. Na základě představené teorie a provedeného výzkumného šetření je sestaven kompetenční model lektora měkkých dovedností. Výzkumné šetření je zaměřeno na tři skupiny účastníků vzdělávacího procesu, a to zástupců vzdělávací organizace z pozice zaměstnavatele lektora, zadavatele vzdělávací akce z pozice zákazníka lektora a zástupců lektorů samotných.
Motivace a bariéry vzdělávání dospělých v ČR
Ptáčníková, Lucie ; Macáková, Libuše (vedoucí práce) ; Bican, Vítězslav (oponent)
Cílem bakalářské práce "Motivace a bariéry vzdělávání dospělých" je analyzovat současný stav ve vzdělávání dospělých. V teoretické části jsou blíže vysvětleny hlavní pojmy, vztahující se k tomuto tématu. Práce navazuje výčtem motivací a bariér čerpaných z literatury a ostatních zdrojů, které jsou pro dospělé "hnacím impulsem" či naopak "brzdou" ve vzdělávání. Praktická část byla provedena formou dotazníků a snaží se ověřit v běžném životě to, co bylo v teoretické části vyřčeno. Otázky, které byly respondentům pokládány, začínaly obecně - jak dotazovaní vnímají vzdělání jako investici a jaký mají názor na vzdělávání. Dále ověřovaly rozšířenost pojmu andragogika. V další části bylo předmětem zájmu zjistit, zda respondenti v minulosti navštěvovali vzdělávací aktivity a jaké jsou jejich plány do budoucna v oblasti vzdělávání. V závěru se teoretická a praktická část prolíná a jsou sepsány nejdůležitější poznatky vyplývající z této bakalářské práce.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.